ZAVÍRÁME A NABÍZÍME SLEVY AŽ 80 %

KOŠÍK 0

Zboží máte rezervované na 10:00 minut!

MEZISOUČET

  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • PayPal
  • Shop Pay
  • Visa

VÁŠ NÁKUPNÍ KOŠÍK JE PRÁZDNÝ

Zásady dopravy

Zásady pro doručování

Zásady dopravy – PERLA BRNO

Jaká je dodací lhůta?

Doručení probíhá ve dvou fázích:

1) Doba zpracování
Během 1–3 pracovních dnů od nákupu je vaše objednávka zkontrolována, schválena a zabalena. Poté je zásilka připravena k odeslání.

2) Doba přepravy

  • Česká republika: 10–14 pracovních dnů (aktuálně prodloužená dodací lhůta z důvodu naší velké slevové kampaně).

  • Přepravu zajišťuje Česká pošta.

  • Uděláme maximum, aby byla vaše objednávka odeslána co nejrychleji v rámci tohoto intervalu.

Všechny uvedené lhůty nezahrnují případná celní zdržení. V exponovaných obdobích (Vánoce, Black Friday, Nový rok) může být doručení delší.


Kolik stojí doprava?

Nabízíme prémiovou dopravu zdarma. Ta zahrnuje pojištění v případě krádeže, ztráty nebo poškození zásilky.


Kde je můj balík?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail se sledovacím číslem.
Zásilku můžete sledovat prostřednictvím přiloženého tracking odkazu.
Z logistických důvodů může být vaše objednávka rozdělena do více zásilek.


Moje sledovací číslo nefunguje

Aktualizace informací o sledování může trvat až 5 pracovních dnů.
Pokud se ani po několika dnech informace nezobrazí, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu — rádi pomůžeme.


Doručení na výdejní místo

Pokud bude vaše objednávka doručena na výdejní místo (Pick-up Point), je nutné zásilku vyzvednout do 7 pracovních dnů. Dopravce vám zašle jednu či více zpráv, jakmile bude balík připraven k vyzvednutí.

Důležité:

  • Průběžně sledujte tracking odkaz a kontrolujte e-mailovou schránku.

  • Nevyzvednuté zásilky jsou po uplynutí úložní doby automaticky vráceny do našeho skladu.

Poznámka: Zákazník odpovídá za včasné vyzvednutí zásilky. Pokud zásilka nebude vyzvednuta, mohou být účtovány dodatečné náklady nebo může zaniknout právo na vrácení peněz.