ZAVÍRÁME A NABÍZÍME SLEVY AŽ 80 %

KOŠÍK 0

Zboží máte rezervované na 10:00 minut!

MEZISOUČET

  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Maestro
  • Mastercard
  • PayPal
  • Shop Pay
  • Visa

VÁŠ NÁKUPNÍ KOŠÍK JE PRÁZDNÝ

Všeobecné podmínky

Všeobecné obchodní podmínky – PERLA BRNO


Článek 1 – Definice

Lhůta pro odstoupení: doba, během níž může spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel: fyzická osoba jednající mimo rámec své podnikatelské činnosti, která uzavírá smlouvu s PERLA BRNO.
Den: kalendářní den.
Dlouhodobá transakce: smlouva o průběžném poskytování zboží/služeb.
Trvalý nosič dat: prostředek umožňující uchování informací tak, aby k nim bylo možné později přistupovat.
Právo na odstoupení: právo spotřebitele zrušit smlouvu ve stanovené lhůtě.
Podnikatel: PERLA BRNO jako poskytovatel produktů/služeb online.
Smlouva uzavřená na dálku: smlouva uzavřená prostřednictvím internetu nebo jiného komunikačního prostředku na dálku.


Článek 2 – Právo na odstoupení

Spotřebitel může od smlouvy odstoupit do 30 dnů od převzetí zboží. Se zbožím a obalem je třeba zacházet opatrně a vrátit je v původním stavu.


Článek 3 – Působnost

Tyto podmínky se vztahují na veškeré nabídky a smlouvy mezi PERLA BRNO a spotřebitelem.


Článek 4 – Nabídka

Nabídky s omezenou platností nebo se zvláštními podmínkami jsou zřetelně označeny. PERLA BRNO si vyhrazuje právo nabídky měnit.


Článek 5 – Uzavření smlouvy

Smlouva je závazná okamžikem, kdy spotřebitel nabídku přijme. Při elektronickém uzavření smlouvy PERLA BRNO bezodkladně potvrdí přijetí.


Článek 6 – Odstoupení při koupi zboží

Při koupi zboží má spotřebitel právo odstoupit do 30 dnů bez uvedení důvodu.


Článek 7 – Náklady na vrácení

Náklady na vrácení zboží hradí spotřebitel.


Článek 8 – Výjimky

Právo na odstoupení se nevztahuje na:

  • zboží výslovně upravené na míru či personalizované,

  • zboží, které rychle podléhá zkáze,

  • zapečetěné zboží z důvodů hygieny/zdraví, pokud byl po doručení porušen obal.


Článek 9 – Ceny

Ceny platí po uvedené období; mohou se změnit v důsledku změn zákonů nebo daní/poplatků.


Článek 10 – Shoda a záruka

PERLA BRNO zaručuje, že produkty odpovídají smlouvě a jsou vhodné pro obvyklé očekávané použití.


Článek 11 – Dodání

Dodání proběhne nejpozději do 30 dnů, není-li dohodnuto jinak. Není-li produkt dostupný, bude spotřebitel informován a bude nabídnuto alternativní řešení.


Článek 12 – Dlouhodobé smlouvy

Spotřebitel může dlouhodobé smlouvy vypovědět s výpovědní lhůtou 1 měsíc.


Článek 13 – Platba

Není-li sjednáno jinak, musí být platba provedena nejpozději do 7 pracovních dnů po uplynutí lhůty pro odstoupení.


Článek 14 – Reklamace

Reklamace vad je nutné uplatnit nejpozději do 7 dnů od jejich zjištění.


Článek 15 – Řešení sporů

Spory se řídí právem České republiky a budou řešeny u příslušných soudů v Praze, není-li stanoveno jinak závaznými právními předpisy.


Článek 16 – DPH a clo

Zboží může být odesíláno přímo od dodavatelů mimo EU. Uvedené ceny jsou bez DPH a cla; místní orgány mohou tyto poplatky vybrat při doručení.